1. DOKONYWANIE REZERWACJI ORAZ JEJ ZMIAN

Nasz parking jest w pełni automatyczny i bezobsługowy tak więc aby skorzystać z naszych usług konieczne jest dokonanie rezerwacji oraz uregulowanie płatności z góry. Rezerwacji dokonujemy online klikająć przycisk "REZERWACJA" w menu na górze strony. Rezerwację można opłacić elektronicznie poprzez: przelew elektroniczny, BLIK lub kartą kredytową/debetową..

Niestety nie, ponieważ nie mamy możliwości przyjęcia płatności przez telefon. Zapraszamy do dokonania rezerwacji online, tu na naszej stronie, klikająć w górnym menu "REZERWACJA"

Informujemy że na naszym parkingu, godziny nie mają znaczenia. Nie ma więc większego znaczenia o której godzinie przyjadą państwo na nasz parking ani o której godzinie go państwo opuszczą. Dodatkowo system zakłada +/- 1 dzień tolerancji na wypadek ewentualnych zakłóceń lotu. W przypadku przedłużenia parkowania o nie więcej jak 1 dzień, system umożliwi opuszczenie parkingu bez dodatkowych opłat. Skontaktuj się z nami tylko wtedy jeżeli potrzebujesz zmienić daty parkowania o więcej niż 1 dzień.

Nie ma problemu. Numery rejestracyjne podawane są wyłącznie informacyjnie a informacja ta nie jest wiążąca. Możesz przyjechać dowolnym pojazdem bez konieczności dokonywania jakichkolwiek zmian w rezerwacji.


2. PŁATNOŚCI

Nie ma problemu. Masz dwie opcje:
- Możesz zalogować się do swojej rezerwacji klikając przycisk "ZARZĄDZAJ REZERWACJĄ" w menu na górze strony i ponowić płatność.
- Możesz dokonać NOWEJ REZERWACJI. Wszystkie nieopłacone rezerwacje są automatycznie anulowane przez system.

Każdą rezerwację można anulować maksymalnie do 24h przed planowym przyjazdem na parking. Wystarczy że prześlesz nam email w tej sprawie. Jeżeli do planowanego przyjazdu pozostało mniej niż 24h, możesz bezkosztowo zmienić daty parkowania na dowolny inny termin w przyszłości. Jeżeli twoja rezerwacja nie została zarejestrowana na naszej stronie www (valetparking.pl), w celu anulowania rezerwacji skontaktuj się z serwisem w którym została ona dokonana.


3. INSTRUKCJA KORZYSTANIA Z PARKINGU


Cały proces jest bardzo prosty i intuicyjny, poniżej przedstawiamy wszystkie szczegóły:

    • Po dokonianiu rezerwacji online, na adres email dostaniesz wiadomość z potwierdzeniem oraz voucher parkingowy w załączniku.
    • Na voucherze znajdziesz numer rezerwacji, wskazówki dojazdu, instrukcje wjazdu oraz wyjazdu z parkingu.
    • Nasz parking mieści się na terenie portu lotniczego w Poznaniu, kieruj się więc na Lotnisko Poznań.
    • Na bramce wjazdowej pobierz bilet jednorazowy aby unieść szlaban i wjechać na teren lotniska.
    • Następnie kieruj się na parking P5 lub P6 (nie ma znaczenia który wybierzesz). 
    • Na bramce wjazdowej na wybrany parkig, zeskanuj wcześniej pobrany bilet jednorazowy.
    • Zaparkuj na dowolnym miejscu. Miejsca nie są numerowane.
    • Po zaparkowaniu WYRZUĆ BILET JEDNORAZOWY. Nie będzie on nam już do niczego potrzebny!
    • NIE OPŁACAJ BILETU JEDNORAZOWEGO W KASIE AUTOMATYCZNEJ. MASZ JUŻ OPŁACONĄ REZERWACJĘ!
    • Udaj się do terminala odlotów i ciesz się wylotem :)
    • Po powrocie, podjedź swoim pojazdem pod szlaban wyjazdowy i naciśnij przycisk Interkomu
    • Po zgłoszeniu się obsługi parkingu, podaj numer swojej rezerwacji. Szlaban zostanie uniesiony
    • Jeżeli nie uzyskasz połączenia za pierwszym razem spróbuj ponownie. Panowie z obsługi mają nieraz pełne ręce roboty.
    • To samo uczyń na drugim szlabanie wyjazdowym z terenu lotniska.
To wszystko!  Jeżeli nadal masz pytania, skontaktuj się z nami. Odpowiemy tak szybko jak będzie to możliwe.


mapa parkingu