Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź wpierw poniższe, najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi:


1. DOKONYWANIE REZERWACJI ORAZ JEJ ZMIAN

Czy konieczne jest dokonywanie rezerwacji czy mogę po prostu przyjechać i zapłacić na miejscu?
Nasz parking jest w pełni automatyczny i bezobsługowy tak więc aby skorzystać z naszych usług konieczne jest dokonanie rezerwacji oraz uregulowanie płatności z góry. Rezerwacji dokonujemy online klikająć przycisk "REZERWACJA" w menu na górze strony. Rezerwację można opłacić elektronicznie poprzez: przelew elektroniczny, BLIK lub kartą kredytową/debetową a także przelewem tradycyjnym.

Czy mogę zarezerwować parking telefonicznie?
Niestety nie, ponieważ nie mamy możliwości dokonania płatności przez telefon. Zapraszamy do dokonania rezerwacji online, tu na naszej stronie, klikająć w górnym menu "REZERWACJA"

Mój lot się zmienił więc chciałbym zmienić dane mojej rezerwacji parkingowej
Informujemy że na naszym parkingu, godziny nie mają żadnego znaczenia. Nie ma więc znaczenia o której godzinie przyjadą państwo na nasz parking ani o której godzinie go opuszczą. Dodatkowo system zakłada 24h tolerancję na wypadek ewentualnych zakłóceń lotu także w przypadku przedłużenia parkowania o nie więcej jak 24h, system nadal umożliwi opuszczenie parkingu bez dodatkowych opłat. Skontaktuj się z nami tylko wtedy jeżeli potrzebujesz zmienić daty parkowania o więcej niż 24 godziny.

Przyjadę innym pojazdem niż podany w rezerwacji
Nie ma problemu. Nie ma znaczenia jakim pojazdem do nas przyjedziesz. Numery rejestracyjne podawane są wyłącznie informacyjnie a informacja ta nie jest wiążąca.


2. PŁATNOŚCI

Zarezerwowałem parking lecz coś poszło nie tak z płatnością. Co teraz?
Nie ma problemu. Masz trzy opcje:

- Możesz zalogować się do swojej rezerwacji klikając przycisk "ZARZĄDZAJ REZERWACJĄ" w menu na górze strony i ponowić płatność.
- Możesz dokonać NOWEJ REZERWACJI. Nieopłacona rezerwacja zostanie wówczas automatycznie anulowana.
- Możesz też zapłacić przelewem tradycyjnym. Numer rachunku bankowego znajdziesz w treści wiadomości email z potwierdzeniem rezerwacji.

Mój lot został odwołany, jak mogę anulować rezerwację parkingu oraz otrzymać zwrot?
Każdą rezerwację można anulować do 24h przed planowym przyjazdem na nasz parking. Wystarczy że prześlesz nam email w tej sprawie. Jeżeli do planowanego przyjazdu pozostało mniej niż 24h, możesz bezkosztowo zmienić daty parkowania na dowolny termin w przyszłości. Jeżeli twoja rezerwacja nie została zarejestrowana na naszej stronie www (valetparking.pl), w celu anulowania rezerwacji skontaktuj się z serwisem w którym dokonana została rezerwacja.

Chciałbym dostać fakturę VAT za moją rezerwację
Naturalnie, prześlij nam wiadomość wskazując numer rezerwacji oraz dane firmy na którą ma być wystawiony dokument. Fakturę VAT prześlemy emailem.

 

3. ZASADA DZIAŁANIA PARKINGU

Jak dokładnie odbywa się realizacja usługi parkowania?
Cały proces jest bardzo prosty i intuicyjny, niemniej poniżej przedstawiamy wszystkie szczegóły:

    • Po dokonianiu rezerwacji online, na adres email dostaniesz wiadomość z potwierdzeniem oraz voucher parkingowy w załączniku.
    • Na voucherze znajdziesz numer rezerwacji, wskazówki dojazdu, instrukcje wjazdu oraz wyjazdu z parkingu.
    • Nasz parking mieści się na terenie portu lotniczego w Poznaniu, kieruj się więc na Lotnisko Poznań.
    • Na bramce wjazdowej pobierz bilet jednorazowy aby wjechać na teren lotniska.
    • Następnie kieruj się na parking P5 lub P6
    • Na bramce wjazdowej na parkig, zeskanuj wcześniej pobrany bilet jednorazowy.
    • Zaprarkuj na dowolnym miejscu. Miejsca nie są numerowane.
    • Po zaparkowaniu WYRZUĆ BILET JEDNORAZOWY. Nie będzie on nam już do niczego potrzebny!
    • NIGDY NIE OPŁACAJ BILETU JEDNORAZOWEGO W KASIE AUTOMATYCZNEJ. MASZ JUŻ OPŁACONĄ REZERWACJĘ!
    • Udaj się do terminala odlotów i ciesz się wylotem :)
    • Po powrocie, podjedź swoim pojazdem pod szlaban wyjazdowy z parkingu i naciśnij przycisk Interkomu
    • Po zgłoszeniu się obsługi parkingu, podaj obsłudze numer swojej rezerwacji. Szlaban zostanie uniesiony
    • Nie irytuj się gdy obsługa nie odbierze za pierwszym razem. Panowie mają nieraz pełne ręce roboty.
    • To samo zrób na szlabanie wyjazdowym z terenu lotniska.

      To wszystko! 

 

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania powyżej,
skontaktuj się z nami KLIKAJĄC TUTAJ
Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak będzie to tylko możliwe.